Проблема шляхів активізації пізнавальної активності учнів на уроках і в позаурочний час має велике значення в навчально-виховному процесі. Сьогоднішній учень за партою – це наше майбутнє завтра. Завдання педагогів ускладнюється, адже потрібно зробити з дитини не просто виконавця і пасивного пересічного, а творчу обдаровану особистість з активною життєвою позицією. Чим цікавішим є навчально-виховний процес, тим активніша є позиція його головних учасників—учнів. Шляхів для реалізації цього завдання є досить. Одним з них стало проведення правового брейн-рингу в ліцеї 15 грудня 2016 року.
Команди “Радомишль” і “Коростень” зустрілися у правовому поєдинку на сцені актового залу. Питання для брейн-рингу розроблялися заздалегідь викладачем правознавства Пасічником І.М., були цікавими для учнів . А це прислів’я, приказки, тлумачення правових понять,висловлювань видатних людей про закони, право, мораль, конкурс “Розминка”,”Юридичний марафон”, конкурс “Павутинка”, “Казкова правознавча лотерея” “Мораль- право”, конкурс “Інтелектуальний штурм”.
Емоційним, напруженим було змагання учасників цього дійства. До середини гри перемагала команда “Радомишль”, але друга половина змагань принесла успіх команді “Коростень” . І в підсумку рахунок став 22:22.
Гарні знання, ерудицію , артистичність показали учні Артур Киричук, Анастасія Воєвода,Олександр Кубіцький, Марина Коноваленко, Оксана Коноваленко,Вікторія Кузьменко, Вадим Петровський,Анастасія Лєдовська , Артем Марченко, Карина Бовсунівська, Юля Карпенко , Світлана Микитчук .
Учасникам брейн-рингу заступник директора профліцею з виховної роботи Гльоза І.І. висловила подяку, вручила призи.