ПЛАН
роботи методичної комісії
керівників груп та вихователів
на 2015-2016 навчальний рік
№ | Заходи | Термін
виконання |
Відповідальний за виконання |
I засідання
|
|||
Тема: Педагогічна діагностика в контексті діяльності класного керівника
Форма проведення: навчально-практичний семінар |
Вересень | ||
1 | Аналіз роботи методичного об’єднання класних керівників та вихователів за 2014-2015 н.р. | Голова МК Самченко Р.М. | |
2 | Розглянути та затвердити план роботи МК на 2015 – 2016 н.р. | Голова МК Самченко Р.М. | |
3 | З досвіду роботи. Труднощі адаптації учнів I-го курсу та їх подолання. | Класний керівник групи №3 Ястребцева О.В. | |
4 | Психологічні особливості адаптації учнів до навчання в ліцеї. | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
II засідання
|
|||
Тема: Педагогічна діагностика в контексті класного керівника.
Форма проведення: круглий стіл. |
Жовтень | ||
1 | Особливості адаптації учнів (результат діагностичної роботи). | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
2 | Соціальний супровід дітей-сиріт, напівсиріт та дітей з неповних сімей. | Заст. директора з НВЧ Гльоза І.І. | |
3 | Соціальна адаптація учнів в колективі. | Класний керівник групи №10 Панькевич І.С. | |
4 | Особистість починається з любові | ||
III засідання
|
|||
Тема: Сім’я , як об’єкт превентивної роботи. Спільна діяльність класного керівника та батьків з профілактики відхилень у поведінці дитини.
Форма проведення: семінар-практикум. |
Листопад | ||
1 | З досвіду роботи. Батьківський авторитет. | Кл. керівник групи № 8 Патласова В.І. | |
2 | Насильство в сім’ї, як проблема превентивного виховання. | Майстер виробничого навчання групи №4 Литвиненко Л.Л. | |
3 | Особливості виховання дітей у неповнолітніх сім’ях. | Заст. директора з НВЧ Гльоза І.І. | |
4 | Створення психологічного комфорту в сімї, як запорука подальшої успішності дитини | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
IV засідання
|
|||
Тема: Використання інтерактивних методів виховання як показник професіоналізму класного керівника.
Форма проведення: проблемний семінар. |
Грудень | ||
1 | Керівництво проектною діяльністю : від задуму до втілення ( з досвіду керівництва учнівським дослідницьким проектом ) | Класний керівник групи № 5 Бідюк Л.М. | |
2 | Гендерні аспекти організації проектної діяльності | Кл. керівник групи 11 Голумбйовський І.С. | |
3 | Рекомендації для майстрів в/н та класних керівників закріплених за групою, спрямовані на згуртування учнівського колективу. | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
4 | Шляхи удосконалення професійної компетентності класного керівника та особистих компетенцій учнів. | Класний керівник групи № 15 Ничипорук В.Г. | |
V засідання
|
|||
Тема: Регулювання та коригування міжособистісних стосунків в учнівському колективі навчальної групи.
Форма проведення: педагогічна лабораторія. |
Січень | ||
1 | Система роботи класного керівника з регулювання та коригування міжособистісних стосунків в учнівському колективі | Кл. керівник групи №8 Патласова В.Г. | |
2 | З досвіду роботи. Диференціація та індивідуалізація – необхідна умова розкриття творчої індивідуалізації особистості. | Майстер виробничого навчання групи !3 Тарасевич М.М. . | |
3 | Особливості конфліктної поведінки підлітків у колективі. | Заст. директора х НВЧ Гльоза І.І. | |
4 | Можливості сучасного виховного заходу для формування успіху як основного пріоритету | Майстри виробничого навчання групи № 3 Бількевич Н.Л., групи №11 Гриценко А.С. | |
VI засідання
|
|||
Тема:Розвиток соціального партнерства з профілактики девіантної поведінки учнів .
Форма проведення: усний журнал. |
Лютий | ||
1 | Соціальна реабілітація. Напрямки та форми соціальної реабілітації. Досвід соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою | Кл. керівник групи № 15 Ничипорук В.Г.,
|
|
2 | Девіантна поведінка учнів: фактори ризику, форми прояву. | Заст. директора з НВЧ Гльоза І.І. | |
3 | Психолого-педагогічний супровід. Суб’єкти супроводу. | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
4 | Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі | Майстер виробничого навчання групи № 10 Клименко О.С. | |
VII засідання
|
|||
Тема: Створення продуктивного виховного простору для розвитку лідерських якостей, чуття внутрішньої свободи учнів.
Форма проведення: педагогічна мозаїка. |
Березень | ||
1 | З досвіду роботи. Організація учнівського самоврядування в навчальній групі. | Класний керівник групи №13 Ященко Н.М. | |
2 | Соціальна креативність і лідерські здібності підлітків. | Заст. директора з НВЧ Гльоза І.І. | |
3 | Організація учнівського самоврядування у навчальні й групі. | Кл. керівник групи №5 Бідюк Л.М. | |
4 | Сутність поняття «ситуація успіху», складники ситуації успіху | Майстри виробничого навчання групи №15 Дучінська,Н.В., групи №9 Фролова О.М. | |
VIII засідання
|
|||
Тема: Особливості організації здоров’я зберігаю чого навчально-виховного процесу в умовах професійно-технічної освіти.
Форма проведення: семінар. |
Квітень | ||
1 | Вплив емоцій на фізичний стан здоров’я. | Практичний психолог Бернацька І.А. | |
2 | Здоров’я людини як цінність: педагогічний аспект. | Медпрацівник Матюшенко Л.В. | |
3 | Моделі агресивної поведінки учнів у соціальних ситуаціях. | Майстер виробничого навчання групи № 7 Затолюк А.В. | |
4 | Позитивні емоції та їхнє значення в роботі класного керівника | Класний керівник групи № 9 Самченко Р.М. | |
IX засідання
|
|||
Тема: Формування в учнів високої громадянської активності та національної свідомості.
Форма проведення: семінар. |
Травень | ||
1 | Позитивний психолого-педагогічний клімат як визначити чинник виховання суб’єкта громадянського суспільства. | Заст. директора з НВЧ Гльоза І.І., практичний психолог Бернацька І.А. | |
2 | З досвіду роботи. Системна робота з національного виховання в контексті життєтворчості особистості. | Бібліотекар Хитриченко Л.Г., вихователь Макарчук Д.М. | |
3 | Інноваційні освітні програми з формування свідомого ставлення учнівської молоді до здорового способу життя. | Кл. керівник групи № Огороднічук В.В. | |
4 | Підведення підсумків роботи за навчальний рік. | Голова МК Самченко Р.М. |
Голова методичної комісії Р.М. Самченко