Навчально-виховний проект
«Формування громадянської свідомості та виховання патріотизму в учнів».
Галузь застосування:
навчально – виховний процес.
Суб’єкти інноваційної діяльності:
учні;
викладачі суспільних дисциплін;
керівники груп.
Автор проекту:
Самченко Руслан Миколайович, викладач історії та предмету «Захист Вітчизни», спеціаліст I категорії, (04132) 4-23-05.
Мета впровадження нововведень:
- утвердження поваги до принципів патріотизму, визначених в ст..56 Закону України «Про освіту».
- формування в учнів почуття громадянина, спираючись на Конституцію України та історичний шлях українського народу до створення державності та здобуття незалежності;
- розвиток пізнавального інтересу до вивчення історії України, правознавства, військової справи;
- вдосконалення навичок групової творчої роботи;
- розвиток критичного і креативне мислення, вміння слухати, аргументовано представляти свою точку зору, грамотно оформлювати своє повідомлення;
- виховування в учнів розуміння цінності національної держави, її здатності захищати культурні, громадянські, мовні та майнові інтереси громадян.
Зміст інновації:
В ході реалізації проекту учні:
– систематизують і узагальнюють зібрану інформацію по темі, займаються оформленням підібраних матеріалів;
– визначають значимість патріотизму та громадянської свідомості на сучасному історичному етапі;
– працюють з програмами Word, Power Рoint, Publisher; займаються пошуковою діяльністю і працюють в мережі Інтернет.
Ресурсоємність нововведення. Шляхи залучення додаткових та вдосконалення наявних ресурсів:
- ноутбук; проектор; принтер; сканер; телевізор; засоби для зв’язку з Інтернетом; цифровий фотоапарат;
- Конституція України; Закон України «Про освіту»; фізична карта України; етнографічна карта світу.
Термін дії проекту: вересень-листопад 2015 року.
Технологія впровадження включає в себе наступні етапи:
І етап – визначення мети
ІІ етап – збір інформації
ІІІ етап – дослідницька робота учнів
ІV етап – систематизація матеріалу
V етап – розміщення інформації у логічній послідовності, оформлення проекту та презентація
Результативність та ефективність впровадження інновації:
В процесі реалізації проекту учні вчаться:
- цінувати права та свободи людей; розширювати кругозір; виховувати почуття інтернаціоналізму і толерантності по відношенню до представників інших народів і національностей;
- формувати активну життєву та громадянську позицію;
- працювати в команді, виступати перед аудиторією; коротко і чітко формулювати свою думку та аргументовано її доводити, вислуховувати співрозмовника;
- демонструвати результати своєї пошукової роботи; представляти результати досліджень у друкованому вигляді, посилаючись на факти та використані джерела.проект з історії Самченко Р.М. (зберегти)